[Talk-cz] tvorba multipolygonů

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Čtvrtek Únor 25 21:24:28 UTC 2010

Dne 25.2.2010 20:53, Zdeněk Pražák napsal(a):
> je nějaký návod na tvorbu multipolygonů - například ostrůvků v rybníce, rybníků v lese atd.
> Když jsem se pokoušel v JOSM využít předvolbu relace - multipolygony tak mi JOSM psal, když jsem zvolil rybník a ostrov, že byly zvoleny neplatné objekty

Prohledej wiki, obecne a jednoduse, nainstal si plugin multipoly,
vyberes, pouzijes, hotovo. Pokud to chces znat/udelat ruco, tak predne
musej byt vsechny cesty, uzavreny, ve stejnym smeru (po smeru hodin
trebas) a tagy urcujici "wocogo" jen na vnejsim (outer) polygonu.
Vnitrni muzou byt bez tagu (pokud tedy nechces trebas udelat diru v lese
a zaroven rict, ze ta dira je voda, pak otagujes i ten vnitrek).