[Talk-cz] Boundary

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Únor 26 09:41:28 UTC 2010

Takhle to mam na mysli, jen resim, jak to rozdelit, protoze osmosis
selhalo, asi si budu muset na to neco napsat. Snad to nebude tak tezky,
protoze zaklad mam uz napsany v jinem programu (MC Navi).

Stejne tak jak zmenit ty ID - taky na to asi budu muset neco napsat.

Nevite nekdo, jak stahnout z OSM jen relaci vcetne vsech podrizenych
memberu?