[Talk-cz] Přechod českých turistických tras na OSMC

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Sobota Leden 2 21:15:40 UTC 2010

Me se osmc moc nelibi, protoze neni semanticky. Urcite bych na nej
neprechazel, myslim ze v mape by mela byt informace jestli se jedna a
obycejnou / mistni nebo naucnou stezku, ne pouze symbol. Pokud ale
existuji globalni renderery podporujici osmc, pak by bylo mozne
uvazovat o nejakem botovi, ktery cestam s kct_red tagovanim
automaticky prida osmc:symbol tag.

Jinak kdysi jsem navrhoval (mimojine) univerzalni system pro trasy -
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hiking/Trails
Pak jsem ale mel moc prace s diplomkou a v praci, takze jsem to
nedokoncil. Zakladni myslenka byla, ze kazdy stat si trasy bude znacit
tak, jak se mu libi. Dale bude existovat popis znacek (podobny treba
kosmos pravidlum), ktere obecnym tagum priradi symbol nebo barvu/styl
stezky.

--
Jiri Klement