[Talk-cz] Grafické zobrazení stavu mapy v minulosti

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 3 11:50:40 UTC 2010

Ahoj

Vypadá to zajímavě.
Hodilo by se také zobrazovat historii pro jednotlivé prvky (nody, waye a
především relace). Zná někdo nějakou službu, která by u prvků z historie
relace je kromě vypsání i vykreslila?