[Talk-cz] P?echod ?esk?ch turistick?ch tras na OSMC

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 3 13:30:21 UTC 2010

Ahoj,

tak jsem vyrobil mechanizmus na kontrolu integrity OSMC tagů. Do seznamu
turistických tras [1] jsem přidal sloupec OSMC. Zatím má OSMC tag jen pár
tras na Šumavě, které pravděpodobně udělali Němci. Skript je na [2]. OSMC
tagy pro značky "local", "ruin", "spring" a "interesting_object" jsou jen
mnou vymyšlené náhrady - bude nutné napřed do OSMC přidat příslušné
symboly.

Nyní, když je možné zkontrolovat výsledek bych mohl bych přidat i
"osmc:symbol" tagy k jednotlivým relacím. Jsou nějaké výhrady?

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trasy_KČT
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cyklotrasy_v_ČR/skript

--
Petr Dlouhý