[Talk-cz] Přechod českých turistických tras na OSMC

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 3 23:11:31 UTC 2010

Ahoj,

takže jsem přidal OSMC tag ke všem trasám (kromě devíti pro které zatím
neexistuje vhodný symbol). Výsledek je možné vidět na [1].

To přidávání tagů je více hromadné, než automatické a kontrola je pouze
poloautomatická (musím jí ručně spouštět). Uvítal bych tedy, kdybyste se
snažili tagy udržet konzistentní, a ušetřili mi tím práci.
Taky bych uvítal, kdybyste se snažili vyvarovat se některých dalších
problémů s relacemi, jako jsou: duplicitní členství v relaci nebo
vytváření nové relace pro již existující trasu.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trasy_KČT