[Talk-cz] Přechod českých turistických tras na OSMC

hanoj ehanoj na gmail.com
Pondělí Leden 4 16:50:52 UTC 2010

> Chapu to tak, ze je spatne rikat "tohle je cervena cara s bledemodrym
> pozadim", melo by se rict "toto je naucna ztezka", "toto je silnice", ...
*** sama o sobe je OSMC k nicemu. Jako jine vyjadreni symbol a color
neni az tak tragicka. Sic se mi znackovy symbol pesi trasy v
renderovane mape nelibi.

Me by se libilo to mapovani zjednodusit a nechat tam jen color a
network. Naucnou stezku od bezne odlisim pomoci network, nepotrebuji
kategorie ruin/peak/spring/interesting_object/education. Na kopci neni
pramen, hrad neni na horach, vse je v POI v trasach je to duplicita.

Ale je to dost univerzalni a malo zmatecne pro globalizaci?

hanoj