[Talk-cz] přepis tagů z bodu na polygon

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Leden 5 22:13:13 UTC 2010

Dne 5.1.2010 22:20, Jiri Parkan napsal(a):

> 1:N až tak vyjímečné nejsou, je to skoro každý dům na rohu dvou ulic.
> Import je opravdu leckdy mimo, po nakreslení obrysů domů vždycky
> přetahuji body do správného chlívečku podle katastrální mapy.

Na neco takoveho jsem jeste nenarazil, narozni domy vzdy patrily k
"dulezitejsi" ulici. Alespon dle km. Jasne ze nezkoumam kazdy domek
osobne :D. Adresni body zatim taky posunuju tam kde jsou, nekdy ale jsou
body s CP, ktere v km nejsou a chybi ty, ktere v km jsou ...

Ostatne v adresach panuje asi slusny bordel vseobecne, zrovna vcera jsem
nejake klipal a cast domu ve stejne ulici se po pouziti pluginu ocitla v
ulici pojmenovane zkracene - prekvapilo me prave, ze jen cast, u vetsiny
to bylo OK. To ze jak v adresach tak v km jsou "domy", ktere uz 20+let
nestoji a na jejich miste po nich neni ani pamatky ...