[Talk-cz] DIBAVOD v OSM? Ano.

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Leden 11 21:56:42 UTC 2010

AhoJ!

> Naimportovat neni problem, ale jak to sloucit s tim, co uz v mape je ?
> Vetsina vodstva v mape nebude mit zadnou identifikaci, mozna tak potoky
> jmeno, ale u spousty vodnich ploch neni nic ani v km a znacna cast ani
> zadny nazev nema. Pak je tu otazka zdroje, rekneme ze uprednostnit tento
> zdroj pret tim co je mapovano z fotomapy ? A pokud je zdroj km, budem
> verit te? Nektere toky jsem modil podle km, ale jestli sem zmenil zdroj
> si sam jist nejsem. Nebo to tam poslat jak to lezi a pak to ruco cistit
> primo v OSM?

Ta data byla -- co jsem koukal -- hodne pekna, takze bych se
primlouval za "importovat jak to lezi, pak rucne procistit".

(Dalsi varianta je "kdyz je nekde do 30m kolem v osm existujici objekt
stejneho typu, tak novy neimportujem" -- tak se delaly silnice -- ale
vzhledem ke kvalite dat bych to nedelal.)
									Pavel