[Talk-cz] Import dibavodu

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Neděle Leden 17 12:19:14 UTC 2010

Ahoj,

ten sqlite neni zadnej standard, to jsem si udelal vlastni format, aby
se s tim dalo lepe pracovat... To co je v priloze jsem jeste nekde na
disku nasel. Nemam se toho ujmout? Nerad bych, aby to dopadlo spatne.
Ted se mi to nechce cist jestli uz to delas, ale jestli budes chtit muzu
se na to podivat.

Jinak ano byl to dibavod.

Take jsem premyslel o tom oznaceni vod, ktere jsou v pruniku. Asi by to
nemusel byt problem. Slo by to udelat tak, ze nactu vsechny vody v
cechach a pres nejaky ctvereckovy spatialindex se udela prunik. Pokud
bude prunik s dibavod, muze se entita oznacit nejakym atributem
(obsolete=true), ktery si pak kazdy muze vyfiltrovat a pripadne smazat
nebo naopak atribut odstranit. To bych take asi mohl udelat.

Tomas