[Talk-cz] Import dibavodu

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Neděle Leden 17 22:00:07 UTC 2010

Ahoj,

tak jsem na to koukal a nebude to tak jednoduche jak si asi vsichni
myslime. OSM nejak strasne moc pokrocilo, protoze co jsem tak nahodne
koukal tak vetsi nadrze uz tam skoro vsechny jsou. Bude to myslim velka
prace to procistit. Chceme tedy import delat drive nez nejakou tu
detekci hotoveho? Asi by bylo dobre udelat 2 datasety. Jeden kde se nic
neprotina se muze naimportovat ihned a druhy se muze po castech rucne
zkontrolovat a az pote importovat. Jinak kvalitativne mi prisel lepsi
Dibavod, kdyz jsem videl to same v OSM, ale tezko rict.

Dale tagy davam k way takoveto (pro nadrze):
<tag k="source" v="Dibavod A05" />
<tag k="landuse" v="reservoir" />
<tag k="dibavod:id" v="109020210017" />

Prijde mi dobre dat tam i to A05, ale neni to asi nutnost kdyz se bude
hledat i podle reservoir. Co myslite?

Jinak reky budou velky problem, ktery zatim netusim jak udelat. Waterway
je ok, ale riverbank oni nemaji. Maji skutecne jen linie brehu a jeste
jsem nevykoukal jak je spojit dohromady do polygonu. Nevidim tam relace.

Takze bych urcite zacal nadrzemi, tam je polygonu 71922 a 1483946 nodu.
Reknete co s tou duplicitou.

Tomas