[Talk-cz] Hranice obcí

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Leden 18 12:14:12 UTC 2010

Každá obec se skládá z 1 nebo více katastrálních území.
na žádném k.ú. neleží dvě obce (poslední Výjimka byly Strýčice v okrese ČB)
na jednom k.ú. může ležet více místních částí.
jenda místní část může ležet na více k.ú.
Pouze v Praze neodpovídají hranice částí/obvodů hranicím k.ú.

Jakýsi přehled k.ú. + příslušnosti k obcím obcí najdete na
http://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedista:Vanessa/katastry

J&D