[Talk-cz] Hranice obcí

Martin Kupec magon na jkopava.cz
Pondělí Leden 18 13:02:24 UTC 2010

On Mon, Jan 18, 2010 at 01:45:10PM +0100, Mike wrote:
> Tam záleží cíl
>
> Pokud je cílem mít katastrální mapu (kterou nikdy nikdo nevyužije), pak
> možnost 1 a udělat duplicity (je to někde na světě stejně?)
	Prave ze cilem je mit kat. mapu. Protoze na takove mape jde
	jednoduse priradit k bodu nalezeni v casti obce, obci, kraji,..

	kat. uz. je vetsinou bud cast obce, nebo obec podle
	administrativniho nahlizeni na skutecnost, takze napr. podle
	posty a jejich adres.

	Jak zde bylo receno, jedina vyjimka je praha.

	Takze i kdybychom zahodili kat. uz., ktere neohranicuji mestke
	casti, tak stejne zahodime minimum a budeme mit jednu bountary
	kolem casti obce, a pak jednu kolem cele obce, a tyhle nebudou
	mit trivialni prunik.

	A kat. uz. se vetsinou jmenuji jako casti obci/obce a pokud existujou
	2 stejneho jmena, je doplneno neco jako "u `jmeno obce`"/"(okres `jmeno okresu`)".

> Pokud je cílem mít jen klasickou mapu, pak 2. Pokud se bude lišit jméno
> kat. úz. a obce, tak to lze pro tento případ zdvojit, ale bude to řádově
> 1%. Nezanášel bych do mapy duplicity - stojí to místo na disku, bandwith
> i strojový čas.
	To se mi abych rekl pravdu taky nelibi. Ale stale nevidim
	moznost jak to nezdvojovat, kdyz uz casti obci/obce maji z
	definice protinajici se hranice.

		Martin