[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Martin Kupec magon na jkopava.cz
Středa Leden 20 21:49:12 UTC 2010

On Wed, Jan 20, 2010 at 09:37:07PM +0100, Lukas Kabrt wrote:
> Program pracuje tak, ze vezme dlaždici, najde na ní definicni body
> budov (cervene tecky) a k nim prislusejici text. Text ulozi do obrazku
> "tmp.bmp" a potom ho rozpozna exetnim OCR programem (tesseract.exe).
> Ten ulozi rozpoznany text prave do souboru label.txt
	Muzu se zeptat, zda pouzivate nejak upraveny/nauceny tesseract
	na ceske znaky, nebo to cestinu uspesne neumi?

	Kdyz jsem se snazil vytvorit seznam bodu kat. uz. tak jsem si s
	tim hral a jmena jsem vzdal a vytahl je z databaze podle cisel.

		Martin Kupec