[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Čtvrtek Leden 21 15:50:15 UTC 2010

Tak jsem trochu zapracoval na mape katastralnich uzemi, aby se k.u.
nemuseli kreslit rucne.

Vektorizovanou mapu k.u. od hanoje [1] jsem zacistil (slouceni
duplicitnich bodu, odtraneni fragmentu po vektorizaci, pospojovani
prerusenych linii) a vytvoril na ni relace pro jednotliva k.u.

Mapu jsem dal dohromady s daty co mi poslal Martin Kupec (nazvy
katastralnich uzemi a jejich poloha). Vysledek je ke stazeni tady [2].

Trocha statistiky:
CR ma 13027 k.u.
Martin mi poslal data pro 12171 k.u.
Mapa ma definovano 13028 relaci

Mapa je jenom prozatmni, pri prirazeni se vyskytly nejake chyby (vic
nazvu pro jedno k.u., jedna se ale o jednotky, max. desitky pripadu)
To bych resil az budou hotova data pro vsechy k.u. Stejne tak je v
mape 1 relace navic - pravdepodobne nekde zustal nejaky fragment, ten
se taky objevi, az se priradi vsechny nazvy.

Pokud se nekdo pousti do importu adres, tak mu tohle snad usetri trochu casu.

[1] http://osm.templ.net/kucr.osm.bz2
[2] http://lkabrt.aspone.cz/osm/kucr.zip