[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Leden 21 19:11:21 UTC 2010

Díky,

teď to už (přes Wine) funguje. Na datech z Broumovska jsem vyzkoušel, že
funguje i merge-cuzk-db. Poprosil bych tedy akorát, jestli bys nemohl
aplikovat workaround, který jsem posílal - aby ostatní nemuseli složitě
rozjíždět Mono pod Wine.

--
Petr Dlouhý