[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Leden 21 21:12:45 UTC 2010

Ahoj,

povedlo se mi zprovoznit kompilaci pod Monodevelop, takže si už můžu
program upravit sám (chtěl bych tam přidat podporu pro nativní Linuxový
Tesseract, což bude ten hlavní problém proč to nechodí jinak, než pod
Wine).

Pošli mi prosím tedy aspoň zdrojáky, ve kterých nepoužíváš knihovnu AForge.

--
Petr Dlouhý