[Talk-cz] Soubor cr.map pro import adres

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 24 01:35:26 UTC 2010

Ahoj,

vygeneroval jsem soubor cr.map [2] obsahující mapování pro program
merge-cuzk-db. Soubor je jednoduše vygenerován z ulic MVČR [1], takže trpí
některými zásadními nedostatky:

1) V MVČR se bohužel vykašlali na velikost písmen a napsali všechno
velkýma. V souboru je vždy první písmeno velké a ostatní malá. Je tedy
nutné upravit názvy podle pravopisu.

2) Nepodařilo se mi najít žádný klíč, podle kterého by bylo možné spojit
databáze MVČR a CUZK. Do parametru "name" elementu "territory" jsem tedy
doplnil jméno oblasti. Je tedy nutné doplnit tam "u něčeho", pokud se
jméno katastrálního území liší.

3) Program merge-cuzk-db nezvládá pokud jsou v .map souboru nějaká území
navíc oproti .osm souboru katastrálních území. Je tedy nutné před použitím
zakomentovat vše kromě těch území, pro která se budou adresy přiřazovat.

Doufám, že i přes problémy to bude užitečné. Jestli má někdo nápady, jak
problém vyřešit, tak ať napíše.

[1] http://aplikace.mvcr.cz/adresa/ulice.zip
[2] http://www.flyshare.cz/stahni/45770/addr_map.tar.bz2

--