[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Neděle Leden 24 09:37:08 UTC 2010

> Co se týče skriptů, tak myslím, že je třeba se vydat jinou cestou.
> Pokud to jde alespoň trochu jednoduše udělat, tak by ten skript měl
> dokázat pracovat s celou mapou katastrálních území.

Problem to neni. Kdyz jsem program vytvarel, tak jsem nevedel o tom,
ze existuje vektorizovana mapa k.u. a tak jsem k.u. kreslil rucne.
Vzdycky jen par k.u., ktere jsem chtel zpracovat. Takze me rychlost
zpracovani OSM souboru nejak netrapila. Na vektorizovanou mapu jsem
narazil az kdyz jsem mel program hotovy a jeste jsem se nedostal k
tomu ho predelat - dalsi polozka do TODO listu :-)

Koukal jsem, ze by sla pouzit knihovna pro praci s OSM soubory z
programu Kosmos [1], takze s tim nakonec asi ani nebude tolik prace.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Kosmos
--
Lukas