[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 24 09:58:05 UTC 2010

To docela odpovídá. Já mám počítač ještě pomalejší, jednojádrový a podle
něj jsem to odhadoval.
Každopádně je to poměrně dost, a chtělo by to možná zapojit i ty, kdo mají
dost procesorového a málo osobního času.

--
Petr Dlouhý