[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Neděle Leden 24 10:15:03 UTC 2010

Ahoj,

já bych se klidně přidal. Pendluju mezi 2jádrem a 3jádrem, obě poměrně výkonné a
málo využité :-)
Výkon teď věnuju tiles na home, ale v tomhle vidím větší smysl. Stačilo by, kdyby
nás bylo pár, a do dvou týdnů bysme to měli :-)

Program by měl jít ale přerušit a znova obnovit, neměl by to být jeden velký
cyklus, aby šlo přecházet mezi počítači.

Jinak jak tu tak sleduju diskusi, tak velice chválím vaše počiny :-)

Aleš Janda