[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 24 14:46:20 UTC 2010

Ahoj,

stačí použít Dictionary, a už to funguje rozumě rychle (i když celá ČR asi
ještě ne - po minutě mi zabrala celou paměť).
Opravil jsem i pády při chybějících relacích, i když oprava je dost
quick&dirty.

Posílám zdrojáky změněných souborů i funkční program.