[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jiri Parkan jparkan na gmail.com
Úterý Leden 26 20:41:41 UTC 2010

Já bych naopak integraci do JOSM velmi ocenil, nemusel bych pak
všechno procházet dvakrát a vše by bylo vidět pěkně v kontextu už
existujících dat. Nicméně udělat to neumím, programátor nejsem.