[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pátek Leden 29 21:46:58 UTC 2010

Ahoj,

díky za trasovač. Zatím jsem otestoval pouze funkčnost - na Linuxu pod
Monem to funguje bez problému, nefunguje ale v nejnovější testovací verzi
JOSM (to je zatím drobnost).
Další připomínky, kterých jsem si v rychlosti všiml:
	Server by se měl spouštět automaticky a fungovat tak, aby o něm uživatel
JOSM pokud možno nevěděl (předpokládám ale, že to tak plánuješ udělat)
	Trace mód by měl být další z editačních módů (tedy když zmáčknu "s", tak
by se měl mód přepnout z trace na přidávání bodů)

Jestli hledáš dalšího vývojáře, tak bude nejlepší napřed zveřejnit
zdrojáky, nejlépe rovnou na <http://svn.openstreetmap.org/>. Tento plugin
bude asi užitečný nejen pro Čechy.