[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Leden 31 20:25:00 UTC 2010

Běžně mi sežere přes půlku paměti (500 MB), možná ale nechávám Javě příliš
mnoho prostoru a on ji pak nemá tendenci uvolňovat (což je problém Javy).
Nejnovější build používám často.

Pomalost mi vadí především při běžných editačních úkolech -
přidávání/posouvání bodů, přídávání tagů, posouvání/zoomování mapy. Při
těchto činnostech zdržuje téměř každá prodleva, by bylo ideální, kdyby to
bylo úplně plynulé. Nepoužívám úplně nejnovější počítač. Díky za tip se
server módem, vyzkouším. Zkusím to trochu pozorovat, a když přijdu na
něco, co vadí nejvíc, tak to zkusím nahlásit.