[Talk-cz] landuse=farmland a landuse=grass

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Červenec 1 06:38:11 UTC 2010

Tak tim, ze to nevypada ted hezky bych se nestresoval - OSM se porad
vyviji. Kdybychom takhle uvazovali od zacatku, nemohli bychom do mapy
zakreslit nic. Driv to taky vypadalo treba tak, ze mesta vypadala jak
krizovatky dalnic a opodal lezela vesnice do puntiku zmapovana vcetne
verejnych zachodku :)

Informace v te mape je dulezita - vime, kde je louka, kde je pole...