[Talk-cz] landuse=farmland a landuse=grass

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Červenec 1 08:46:48 UTC 2010

O jaky druh plochy jde, se da zjistit z katastru. A to se taky jen tak
nemeni... Zelena plocha se velmi ztezka meni na neco jineho a zemedelska
puda taktez - v podstate si myslim, ze v CR je situace vicemene
stabilni. Vinohradu je taky konecny pocet a nove se delat nesmeji.