[Talk-cz] nefunkční tracer

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Červenec 14 09:11:46 UTC 2010

> tady bych si dovolil to trochu bránit :-) DKM momentálně vzniká z vektorových dat, takže by tam díry být neměly. Pokud ano, prosím o ukázku. Možná mohou být problémy s hranicemi parcel pro měřítko nad 1:3000 nebo s vnitřní kresbou - tam je použita 1 px linie a ta v obecném směru nemůže být spojitá.
*** viz
http://osm.templ.net/wms-josm.png
 podle HTTP req:
http://wms.cuzk.cz/wms.asp?service=WMS&VERSION=1.1.1&REQUEST=GetMap&SRS=EPSG:4326&LAYERS=kn-i,prehledky,def_budovy&FORMAT=image/png&transparent=TRUE&

> Já u výstupu z WMS vidím barevnou hloubku 8-bit. 32-bit hloubka byla před časem (doufám :-) opravena
*** Ano, neco jsem prehledl, na wms-new.asp je 32, ale na wms.asp je 8.

> I v současné době jsou poskytovány jednotlivé vrstvy podle původu dat (DKM, analog, KM-D, PK, geometráky). To ostatní je spíž záležitostí metadat.
*** Vypinat a zapinat si vrstvy a zjistovat ktera ze se mi to natahuje
je ponekud neprakticke.
*** Pocet uzivatelu, kteri jsou schopni a maji odbornou erudici
zkoumat metadata z ISKN se limitne blizi nule, resp poctu geodetu,
kteri tusi, co tam zadavaji.
Presto informacni vrstva obsahujici text: tady je platna mapa typu SK,
tady delame digitalizaci a bude hotova za rok, tady je empiricka
presnost radech 1 dm, tady se porad dokresluje na folie... ma svuj
vyznam.

> Obecně teď u nového způsobu aktualizace vektorů platí, že publikovaná data mají maximálně jednodenní zpoždění za stavem katastru (běžně spíš v řádu hodin).
*** Rastry jsou v KM take a dlouho jeste budou.

zdravi
hanoj