[Talk-cz] Začátečník se hlásí do služby

Jiri Parkan jparkan na gmail.com
Úterý Červen 8 13:19:14 UTC 2010

2010/6/8 Marek Prokop <marek na sovavsiti.cz>:
> Ahoj,
>
> díky všem za přivítání, povzbuzování a rady. Pustil jsem se zatím do
> drobných úprav v okolí bydliště a asi vás budu chvíli otravovat s
> otázkami.
>
> Začal jsem úpravou lesíka, který už na mapě byl. Úpravu jsem provedl
> podle UHUL a podle toho, jak to tu znám. Mohl byste se mi někdo
> kouknout, zda jsem neudělal něco špatně?

Lesy byly převážně tvořeny hromadným importem a často jsou dost
nepřesné, úpravou podle uhulu a hlavně vlastního průzkumu asi nejde
nic zkazit.

> http://www.openstreetmap.org/browse/way/26065129
>
> Dál chci zkusit úpravy některých cest a k tomu mám tyto otázky:
>
> 1) Když cesta na mapě není kompletní (je kratší než ve skutečnosti),
> mohu ji jen normálně prodloužit, nebo mám raději připojit na konec
> původní novou?

Pokud je pokračuje stejný charakter cesty tak normálně napojit.

> 2) Pokud po nějaké cestě (celý souvislý segment), která už na mapě
> existuje, vede turistická značka, stačí, když té cestě přidám
> příslušný tag (např. kct_blue=major), nebo musím vytvořit relaci?

Určitě relaci, dá se pak případně pohodlně přetagovat celá trasa
najednou a hlavně může být víc relací stejného typu na jedné cestě
(např. u souběhu cyklotras)

> 3) A co v případě, který se od 2 liší tím, že turistická značka vede
> jen po části cesty (konkrétně silnice)?

Cestu jednoduše rozdělit a do relace zahrnout jen tu správnou část.

Parkis