[Talk-cz] Začátečník se hlásí do služby

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Červen 8 13:41:04 UTC 2010

Dne 8.6.2010 15:29, Marek Prokop napsal(a):

> To jo, tvar lesa jsem snad nepokazil :-) Šlo mi spíš o formální
> náležitosti, např. komentář k úpravě (česky/anglicky, s
> diakritikou/bez).

Nepredpokladam ze by cizinci upravovaly nase lesy => klidne si to
komentuj cesky a klidne s diakritikou.

> Aha. A pokud by pokračování cesty mělo jiný charakter, pak udělat
> novou, ano? Měla by pak ta nová s tou původní jeden společný bod, nebo
> by se první a poslední bod měly překrývat?

Pokud cesty navazuji, tak musi byt spojeny v jednom bode, muzes to
udelat trebas tak, ze cestu napojist a pak ji v danem bode rozdelis a tu
jinou cast pretagujes. Prekryv cest/bodu stejneho typu je jedna z mala
zasadnejsich chyb. Nektere cesty se prekryvaji, ale pak bys mel navic
otagovat ktera je nahore a ktera vespod (trebas most pres potok nebo
jinou silnici).

> Takže se nemusím bát rozdělit ani silnici, která je tam zřejmě
> naimportovaná z nějaké státní silniční sítě?
>
> Omlouvám se, že se asi ptám na samozřejmosti, ale stále jsem trochu
> nervózní z toho, že bych mohl něco pokazit :-)

Ne, to se bat nemusis, ale predevsim v pripade vyznamenjsich silnic
(dalnice, Rka, jednicky ...) bys asi mel prozkoumat, jestli existuje
relace, protoze je jednodussi udelat relaci z jedne dlouhe silnice a tu
pak rozkouskovat nez opacne ;).