[Talk-cz] Souvislé či nesouvislé trasy KČT

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Středa Červen 9 11:09:12 UTC 2010

Ahoj,

dnes jsem si zkusil přidat svou první trasu KČT jako relaci:

Pak jsem si ale uvědomil, že ta samá trasa (zelená z Říčan do Oplan)
už na mapě je, ale až od Tehova. Předpokládám, že v tom případě jsem
neměl zakládat novou relaci, ale přidat nové úseky k již existující.
Uvažuji správně?

A pokud uvažuji správně, mám hned dva další dotazy:

1) Mám tu svou (zbytečnou) relaci zrušit?

2) Platí to i v případě, že tím vznikne nesouvislá turistická trasa?
Myslím tím situaci, kdy bych do existující relace přidal segment
turistické trasy, který by nenavazoval na již vyznačenou trasu.

Díky,

Marek