[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Červen 14 08:20:46 UTC 2010

Dne pondělí 14 Červen 2010 08:25:15 Jiri Parkan napsal(a):
> Ahoj,
> dneska jsem si všiml že vrstevnice v overlay a vrstevnice renderované
> v OpenTrackMap HQ na sebe nesedí, jsou posunuté tak o deset metrů
> severojižním směrem. Stejný posun je i proti cyclemap, takže špatně
> bude asi ten overlay.

O tom vím, resp. věděl jsem. Je to tím, že vrstevnice v overlayi jsou
generované pomocí GRASSu, zatímco ostatní jsou generované GDALem. Akorát si
nejsem jistý, které jsou správně a kde je případně v GRASSovském přístupu
chyba.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz