[Talk-cz] OpenTrackMap - Aktualizace stavu projektu

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Červen 21 13:48:27 UTC 2010

Dne pondělí 21 Červen 2010 14:58:22 Petr Dlouhý napsal(a):

> Našel jsem ale bugreport na Tracu Mapniku, který se tímto zabývá a jsou u
> něj i nějaké patche [1]. Nešlo by to tedy přecejen udělat s pomocí těch
> patchů?

Předpokládám, že šlo, ale raději bych počkal, až se to dostane do stabilního
Mapniku. Už takhle renderd dost často padá.

BTW: Nemá někdo zkušenosti s tím, že kdyz smažu a znovu vytvořím PgSQL tabulku
(myslím, že stačí i DELETE FROM) za běhu renderd, tak renderd spadne?
Respektive jak se toho vyvarovat?

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz