[Talk-cz] Co je jedna turistická trasa?

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Středa Červen 30 20:34:27 UTC 2010

2010/6/30 Radek Bartoň <blackhex na post.cz>:
> Podlě mě (a určitě spousta lidí se mnou nebude souhlasít) nepovažuji za
> kopírování jakékoliv přenášení informací přes lidskou pamět (s vyjímkou
> patentů), tj. když se podívám co kde vede nebo co se jak jmenuje a z hlavy to
> někam přepíšu, tak bych to považoval za korektní.

to teda souhlasit nebudou

pokud nevim jak se neco jmenuje, tak to necham beze jmena, rozhodne se
nebudu snazit zapamatovat si jmeno z cizi mapy. A to proto ze v cizi
mape je to zamerne blbe, aby nas mohli nachytat (musime nutne
predpokladat, ze cizi mapy jsou uplne cele spatne a plne easter eggs).

rozhodne zadne zapamatovavani neceho noveho, co sem predtim nevedel!

--
Michal Grézl
http://walley.org