[Talk-cz] Boundary

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pondělí Březen 1 10:59:00 UTC 2010

Dne 1.3.2010 11:19, Lukas Kabrt napsal(a):

> Zalezi na tom, jak se to bude uplodovat. Pokud se to bude nahravat
> cele v jenodnom requestu - lze nastavit v JOSM-latest, tak se
> changeset bere jako atomicka operace a na serveru se objevi az cely.
> Pokud jsem to spravne vypozoroval ...
> --
> Lukas

To jo, ale v jednom req lze tusim maximalne 50k bodu, takze toto tak
poslat nelze, josm umoznuje posilat po definovanem poctu - napr po 10k a
ve vysledku to bude ???jeden??? changeset. Changeset se neuzavre
automaticky pokud klient komunikuje a pokud to spravne chapu, dokud neni
uzavren, tak data z nej nikdo dalsi nevidi.