[Talk-cz] Boundary

Mike mike na mikecrash.com
Pondělí Březen 1 14:11:49 UTC 2010

Tak mam odzkouseno - 50 tis. je limit changesetu, vic ani tuk, takze uz
nahravam po castech, ale jde to pomalu. Prosim nemazte nikde prazdny
nody, at mi tam na konci nechybi.

Udelal jsem (skoro) kompletni navaznosti kraje-okresy-mesta-ku az na
nejake vyjimky (chybejici obce, mismatch v nazvech), ktere budu resit
rucne. Take hranice statu budu delat rucne, tam to asi jinak nepujde.
Nedavno to probehlo na Slovensku a take delali statni hranice rucne.
Nedaval jsem jen definice admin_center pro KU, ktere mi prijdou
nesmyslne, i kdyz by tam sla placnout obec. Ale byla by to duplicita.

Hotovo by to mohlo byt zitra, kdyz to pujde dobre. Jeden upload uz mi
ale selhal, tak to budu muset nejak vyresit. Pak prijdou na radu rucni
upravy.