[Talk-cz] Tracer - nastavení

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Březen 1 17:39:38 UTC 2010

Ahoj,

tím funguje lépe jsem myslel v jiných směrech - například často správně
ignoruje nesouvisející čáry zasahující do trasovaného objektu.

Myslel jsem, že SmallHoleRemover má problém tenkých čar řešit.

Mimochodem: v Traceru jsou stále některé otravné chyby z dřívějška - občas
trasovaná oblast vůbec neobsahuje bod, na který jsem kliknul; někdy
"vystřelují" body z objektu daleko za jeho hranici; občas hlásí
"IndexOutOfRangeException".