[Talk-cz] Boundary

alik dolezal alik.dolezal na gmail.com
Úterý Březen 2 15:09:18 UTC 2010

Ahoj,

mám takovej nepříjemnej pocit, že vám dám možnost zjistit co se stane.
Při třech [1][2][3] dnešních změnách se mi podařilo vymazat celkem 39
bodů. Jedná se o části hranic katastrálních území "Horní Dubenky" a
"Kaliště u Horních Dubenek" (13 nodů) a "Nová Ves u Třešti" a "Rácov"
(zbylých 26 nodů).

Jestli můžu nějak pomoct vyřešit tuhle moji botu tak dejte vědet (no
můžu dodat id-čka tech nodů, na to už sem se koukal).

Musím se taky omluvit za takovýhle nabourávání vašeho importu, veřte,
že v tom opravdu nebyl zlej úmysl.

Aleš

[1] http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/4016866
[2] http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/4015001