[Talk-cz] Boundary

MP singularita na gmail.com
Úterý Březen 2 15:36:19 UTC 2010

On 02/03/2010, alik dolezal <alik.dolezal na gmail.com> wrote:
>  >>> node chybět.
>

> Ahoj,
>
>  mám takovej nepříjemnej pocit, že vám dám možnost zjistit co se stane.

Nejsem si jist, jestli jsem při likvidaci duplicitních rybníků (teď už
ale v datech žádné duplicitní rybníky nejsou) taky občas nesmazal
nějaký ten node (jakmile jsem si tohle vlákno přečetl, tak už jsem si
na to dával pozor .... ).

Možná by to šlo vyřešit tak, že se stáhne dump z geofabrik, tam se
vyparsují všechny existující IDčka nodů a porovnají se s IDčky co jsou
v datech k importu. Ty data kde nějaký node chybí by se daly do extra
souboru (zbytek by bse mohl hned uploadnout) a mohly se pak vyřešit
zvlášť - třeba nějak přeznačit chybějící IDčka na nová ID a doplnit je
tam, což by snad mohlo jít automaticky. Případně to nechat uploadovat
jednotlivě po jednotlivých cestách.
Martin