[Talk-cz] lesní cesty: highway=service nebo highway=track?

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Březen 2 21:13:15 UTC 2010

Dne 2.3.2010 21:43, Mike Crash napsal(a):
> Ja delam lesni asfatlky jako track+grade1, service road je podle mne
> silnice pro staly pristup k nejakemu objektu - benzinka, obchodak, sklad
> apod. coz lesni cesta neni

Podle me je service  a) asfaltka, b) je na ni povolen vjezd c) celkem
bezne se po ni jezdi.
Track muze vypadat stejne, ale bud je na ni nejaky omezeni (trebas do
lesa se autem nesmi) nebo je vyuzivana spis vyjimecne, ale smi se na ni
na kole (napr).