[Talk-cz] obvod plochy zčásti sdílený s liniovým objektem

Jiri Parkan jparkan na gmail.com
Středa Březen 3 12:15:54 UTC 2010

Ahoj,
podle mě nejlogičtější je možnost 3. Plot tvoří hranici a relace
zahrady řekne rendereru jak udělat výplň. Relativně snadno se to
upravuje a nevím o tom že by se to někde renderovalo špatně. Plot
složený z více částí nevadí, ještě jsem nepotkal plot který by byl
pojmenován. Něco jiného asi je když třeba les zasahuje k ulici, tam se
snažím kreslit hranici lesa paralelně kousek vedle. Jak moc je to
správně nevím, rád se poučím od ostatních.

Parkis