[Talk-cz] obvod plochy zčásti sdílený s liniovým objektem

Jiri Parkan jparkan na gmail.com
Středa Březen 3 13:32:58 UTC 2010

2010/3/3 Stanislav Brabec <utx na penguin.cz>:

> Na 3 mi přijde nebezpečné, že plocha může v rendereru nevhodně zdědit
> tagy od liniového prvku.

K tomu by dojít nemělo, podle algotirmu [1] pro vykreslování
multipolygonů se vždy bereou tagy z relace a tagy cest ignorují. Pouze
pokud multipolygon nemá žádné tagy, vezmou se tagy z cesty s rolí
outer.

> Tady je komplikovanější příklad:
> http://osm.org/go/0J0lBd9Zx--
>
> Prostor mezi zdí a Slavínem bych rád doplnil budovou (arkádami
> s hrobkami) a dokreslil zdi všude, kde jsou.

Tady opravdu nevím, asi bych v místě kde jsou arkády zeď nekreslil
(koneckonců budova má taky zdi). Hranici Slavína bych pak udělal
paralelně s arkádami, podle fotomapy to vypadá že je tam minimálně
cestička. Nicméně univerzální recept na to asi neexistuje, vždycky je
třeba se přizpůsobit konkrétní situaci.