[Talk-cz] Tracer - nastavení

MP singularita na gmail.com
Pátek Březen 5 04:08:48 UTC 2010

>  SmallHoleRemover je spíše ukázkový filtr, než filtr, který by to
>  opravdu dobře řešil. V rámci úpravy traceserveru tak, aby byl
>  konfigovatelný, jsem se rozhodl vytvořit dva typy filtrů. Jeden typ
>  umí pozměnit černobílou bitmapu (a tedy např. lze pomocí takového typu
>  filtru zacelovat díry). Druhý typ filtru pak slouží k redukci
>  (případně i přidání) bodů na obrysu trasovaného domu.

Napsal jsem LargeHoleRemover, ten v podstate provede dilataci
strukturnim elementem NxN, kde N je od 2 do 15 (default 4). Slozitost
ma vzhledem k N linearni.

Je to v priloze (zdrojak + Makefile + binarka + README), na
tenkostenny katastr to funguje dobre (odzkouseno :), nicmene na
katastr se silnejsimi stenami to funguje o neco hure a obcas nespojuje
budovy (protoze steny jsou pak moc tluste ...)

Takze to bohuzel znamena nutnost prepinat konfiguraci, na "normalnim"
katastru nechat starou konfiguraci, na tenkostenem pridat tenhle filtr
(viz. README)

Mozna by pak stalo za to dat moznost konfiguraci prepinat nejak za
behu, ale jelikoz po prepnuti konfigurace to stejne chce promazat *.kn
soubory, tak by to vlastne ani moc nepomohlo. Napadla mne ale moznost,
jak to prepinani usnadnit upravou traceru:

1) V config.xml by se dal specifikovat adresar, kam si tracer uklada
.kn soubory.
2) Tracer by na commandline mohl brat jako argument jmeno konfiguraku
ktery ma pouzit

Potom by slo vytvorit treba config-tenkostenny.xml a
config-normalni.xml, v kazdem definovat vlastni adresar na .kn
soubory. Pak by stacilo jen pri prechodu na druhy typ katastru tracer
stopnout a spustit znovu s druhym konfigurakem bez nutnosti mazani
cache.

Navic pak by sel napsat skript ve stylu "while (true) {tracer
tenkostenny;tracer tlustostenny}" a pak ESC v okne s tracerem prepina
mezi konfiguracemi a zavreni okna ukoncuje tracer :)

Martin