[Talk-cz] Tracer

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Pátek Březen 5 19:52:29 UTC 2010

Možná by bylo též dobré komunikovat s ostatními mapery co dělají chyby a
říci co dělají špatně. V nedávné době jsem opravoval podle
http://keepright.ipax.at/ nod, které nebyly napojeny na přiléhající silnice
a "vyhmátl" jsem si takhle dva u kterých jich bylo povíce a problematiku
vysvětlil. Byli rádi, že s nimi někdo komunikuje a "učí" je.

Mimojiné jsem taky zmínil možnost přidat se na chat, kde každou chvíli někdo
je a je schopen s těmito problémi pomoci, případně nasměrovat
Webové rozhraní : http://live.jabbim.cz/chat/openstreetmap@conf.netlab.cz
Jabber MUC : openstreetmap na conf.netlab.cz

Jste vítáni.