[Talk-cz] Import KÚ

Mike Crash mike na mikecrash.com
Sobota Březen 6 13:02:19 UTC 2010

Ahoj,

ano, toho jsem si všiml již před importem, jediné řešení je upravit
mapnik, aby to nekreslil. Je to tak po celém světě, takže je to obecný
problém. Asi by to chtělo napsat někam do listu mapniku.

Import sice je, ale je tam spousta nedodělávek, teď mažu staré věci, pak
jsou tam prý nějaké duplikace, na což se musím taky podívat, chce sladit
státní hranice, pak jsou tam chybějící města, chybějící závislosti, také
špatně označené obce, například některé vesnice jsou součástí města a
nevím, zda je neoznačit spíš jako suburb, administrativně by to tak mělo
být, ale zase mi docela vadí, že suburb je v mapniku kreslen větším
písmem než village, v podstatě stejně jako town, což je také divné. Tak
nevím, zda tam nenechat village nebo hamlet a nedávat suburb. Váš názor?

Mike