[Talk-cz] Import KÚ

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Sobota Březen 6 20:00:33 UTC 2010

Doporučoval bych se držet spíš velikosti sídla, ne jeho
administrativního zařazení. Protože třeba značit jako town takovou
Loučnou pod Klínovcem (Město,200 obyvatel) a jako village Petrovice u
Karviné /5000 obyv). je trochu nepoměr. Naopak jako city označit i
menší krajská města, by třeba nebylo špatné. Ideálně, kdyby to manik
vykresloval podle počtu obyvatel...

AJn