[Talk-cz] Import KÚ

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Neděle Březen 7 11:19:56 UTC 2010

medle naprostá většina lidí na OSM narazí na osm.org nebo nějaké
podobné, kde je mapa vygenerovaná mapnikem. To, že lze generovat i
jinak málokdo z nich tuší, to je spíš bonus pro několik zasvěcenců
(třeba já to vím, ale jak na to netuším). Takže z toho plynou dvě
možnosti - upravit data pro mapnik, nebo upravit mapnik tak, aby to
generoval lépe. Ideálně najít řešení někde mezi.

JAn