[Talk-cz] Import KÚ

Mike mike na mikecrash.com
Neděle Březen 7 13:36:29 UTC 2010

V podstatě máte všichni pravdu. A chce to, aby platitlo jak správné
mezinárodní renderování, tak mít i status obce.

Už to samo rozdělení podle OSm u nás moc neplatí, protože většina našich
pidi-měst nepadá do kategorie town podle OSM. Já bych zvolil kompromis
takový, že pokud je to obec město s alespoň 3 tisícemi obyvatel, tak ho
značit jako town, jinak jako village a hamlet úplně podle nejmenší
vesnice (možná i bez úřadu). Suburb bych nechal jen pro části větších
územních celků jako Praha, Ostrava apod.

Ke všem obcím bych pak přidal nějaký nový tag, kde by byl status obce, u
nás jsou město-městys-vesnice... (je někde nějaký seznam?)