[Talk-cz] obvod plochy zčásti sdílený s liniovým objektem

Jan Lana Jan.Lana na Sun.COM
Pondělí Březen 8 12:53:28 UTC 2010

Nazdar,

metodu 3) jsem pokusne ve vetsim pouzil na zahrady v ulici Polivkova
(http://osm.org/go/0J0OfwvG1) - vysledek v
mapniku je presne jak jsem chtel, ale v osmarender si s tim neporadi a
relace (domy a zahrady) nenakresli ...

- Honza