[Talk-cz] Existuje možnost generování pouze mapy katastrálních územé v SVG

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Březen 9 04:44:47 UTC 2010

Ahoj,

určitě to jde, ale neznám moc jednoduchý způsob.

Možnost číslo jedna je v záložce export na hlavní stránce vygenerovat SVG,
ve kterém by šlo vymazat vše ostatní kromě administrativních hranic.
Vzhledem k velikosti území je to ale asi téměř nepoužitelné (maximálně tak
jedna obec).

Druhá možnost je stáhnout přes XAPI pouze hranice území [1] (případně tu
někde na fóru byl odkaz na .osm soubor se všemi hranicemi), stažená data
potom jdou vyrenderovat pomocí Osmarenderu do SVG.

[1]
http://www.informationfreeway.org/api/0.6/*[boundary=administrative][bbox=12.06,48.57,18.97,51.06]

--
Petr Dlouhý